تقریباً 200 پل در سراسر منطقه غیر استاندارد تشخیص داده شده اند، اما محدودیت بودجه به این معناست که کمتر از 30 پل تعمیرات لازم را انجام خواهند داد.
پل های نامرغوب آنهایی هستند که برای استفاده توسط کامیون های 44 تنی بسیار ضعیف هستند. بسیاری از آنها تحت محدودیت های وزنی قرار دارند، در حالی که برخی دیگر تحت برنامه های افزایش نظارت یا حتی کاهش مدیریت شده هستند.
بیشتر بخوانید: زندانی دورهمی به اتهام توزیع مجله داعش در دادگاه حاضر شد
برخی از آنها غیراستاندارد هستند زیرا مطابق با استانداردهای طراحی قبلی ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر در اثر افزایش سن و استفاده از بین رفته اند.
در مجموع 182 پل در سراسر شمال شرق توسط مقامات محلی به عنوان غیر استاندارد علامت گذاری شده است که تقریباً 4.5 درصد از کل پل های منطقه است.
و در شهرستان دورهام یک پل در سال 2021/22 تا حدی فروریخت.
بین آنها، شوراهای سراسر منطقه گفتند که در حالت ایده آل می خواهند 148 نفر از آنها را به ظرفیت کامل بازگردانند.
اما محدودیتهای بودجه به این معنی است که آنها پیشبینی میکنند که تنها 29 نفر ظرف پنج سال آینده کارهای لازم را روی آنها انجام دهند.
ارقام نشان می دهد که بازگرداندن آنها به وضعیت خوب 535 میلیون پوند برای مالیات دهندگان هزینه دارد.
این تجزیه و تحلیل بر اساس داده های ارائه شده توسط 196 شورا در پاسخ به درخواست های آزادی اطلاعات بود و با مشارکت Adept، گروهی که نماینده روسای مقامات محلی مسئول حمل و نقل و سایر بخش ها است، انجام شد.
گیتسهد و استاکتون تنها بخشهایی از شمال شرق بودند که هیچ پل غیر استانداردی نداشتند.
برای دریافت داستان های بیشتر مستقیماً به سبد ایمیل خود به اینجا بروید
شمال تاینساید بیشترین نسبت پلهای غیر استاندارد را داشت، با 18 درصد از گذرگاهها در منطقه شورا در وضعیت بدی قرار داشتند.
شورای هارتلپول در ارائه داده های مناسب برای گنجاندن در مطالعه شکست خورد.
استیو گودینگ، مدیر بنیاد RAC، گفت: «این مطالعه اخیر نشان میدهد که مقیاس چالشی که مقامات محلی شجاعانه با آن مبارزه میکنند تا از زیرساختهای جادهای حیاتی که همه ما به آنها تکیه میکنیم، در چارچوب فشارهای منابع مالی و منابع عظیم، مبارزه کنند.
«اعداد و ارقام نشان میدهند که چقدر مهم است که مبالغ قابلتوجهی برای پرداختن به کارهایی با اولویت بالاتر هزینه شود.
«فقط آنقدر زمان وجود دارد که شوراها می توانند قبل از ظاهر شدن شکاف های بزرگتر در شبکه جاده ها به اصلاح امور ادامه دهند.»
در ادامه بخوانید:
با اشتراک دیجیتال Premium Plus تنها با حداقل 1.5 پوند در هفته، از The Northern Echo بیشتر دریافت کنید. اینجا کلیک کنید
Cllr دیوید رنارد، سخنگوی حمل و نقل انجمن دولت محلی افزود: «پل ها، چه برای راه آهن، چه بزرگراه های محلی یا بزرگراه ها، بخش مهمی از زیرساخت های حمل و نقل ما هستند که جوامع و تجارت را به هم متصل می کنند.
مسئولیت همه پلها بر عهده شوراها نیست، اما برای پلها، آنها تمام تلاش خود را میکنند تا اطمینان حاصل کنند که به خوبی نگهداری میشوند و در برابر آبوهوای شدید مقاومت میکنند، چیزی که جوامع در بیشتر ماههای گذشته تجربه کردهاند. با این حال، این امر در مواجهه با انباشته نزدیک به 12 میلیارد پوند برای به صفر رساندن جاده های محلی ما به طور فزاینده ای چالش برانگیز می شود.
در سطح ملی 3090 پل در پایان سال گذشته با هزینه تعمیرات بیش از 4.2 میلیارد پوند به عنوان غیر استاندارد شناخته شدند.
سخنگوی وزارت حمل و نقل گفت: «دولت بیش از 5 میلیارد پوند سرمایه گذاری بر روی این پارلمان در اختیار مقامات محلی در سراسر انگلیس قرار می دهد تا از نگهداری زیرساخت های بزرگراه محلی خود، از جمله تعمیر پل ها و بازسازی جاده ها حمایت کند. و پایین کشور.»